Szoftver- és Rendszertámogatás

Fontos Követelmények

A Micronix Kft. számára alapvető és kiemelten fontos a rendszer megbízhatósága és megfelelő támogatása (support). A rendszer leállásából adódó kiesés kevesebb mint 2 óra/év, amit az alábbi szolgáltatásokkal értünk el:

  • Operátorok Képzése: Magas szintű kiképzés biztosítása helyszíni operátorok számára.
  • Hot-Line Szerviz: Folyamatos telefonos hot-line szerviz (helpdesk).
  • Távoli Elérés: On-line belépési lehetőség a rendszerbe telephelyünkről (VPN).
  • Helyszíni Kiszállás: Szükség esetén helyszíni kiszállás 4 órán belül.

Kiegészítő Support Szolgáltatások

  • Új Verziók: Új verziók ingyenes rendelkezésre bocsátása.
  • Rendszeres Karbantartás: Rendszeres karbantartás és ellenőrzés az alapdíj fejében.
  • Továbbfejlesztés: Rendszer továbbfejlesztése, adatbázis szerkezet módosítása, új funkciók beépítése külön megállapodás alapján.
  • Konzultáció: Személyes konzultáció biztosítása a felhasználó telephelyén, külön díjazással.
  • Rendellenességek Kezelése: Közreműködés a rendszer rendellenességeinek felderítésében és elhárításában.

Hardver Support

A speciális hardver eszközök, mint RF eszközök, címkenyomtatók, szállítópályák és PLC-k supportálását külön megállapodások keretében biztosítjuk.

Szerviz és Karbantartás

A Micronix Kft. vállalja az általa szállított eszközök szerviz támogatását. Szolgáltatásaink közé tartozik:

  • Szállítási Költségek: A hibás eszközt cégünkhöz kell eljuttatni, a szállítási költségeket mi vállaljuk.
  • Hibajavítás: A rendeltetésszerű használat során fellépő hibák kijavítása.
  • Termékfejlesztés: Automatikus beépítés a termékfejlesztés során megvalósított változtatásokkal.
  • Gyári Alkatrészek: Eredeti gyári alkatrészek használata a javítás során.
  • Firmware és OS Frissítés: Nem kötelező automatikus frissítések.
  • Alaplap Csere: Stressz analízis és szükség esetén csere a meghibásodások megelőzésére.
  • Mobil Adatgyűjtők: Alkalmazások telepítése és előkonfigurálás.
  • Akkumulátor Karbantartás: Akkumulátorok karbantartása és frissítése.

A Micronix Kft. a rendszer megbízhatóságát és hatékonyságát magas szintű support szolgáltatásokkal biztosítja.

Validáció

Üzembe Helyezési Minősítés (IQ – Installation Qualification)

Célja az informatikai rendszer összes hardver és szoftver komponensének gyártói előírások szerinti üzembe helyezésének igazolása, a vállalati rendszerekhez és hálózathoz való csatlakoztatása, valamint a rendszer biztonságos és megbízható működésének biztosítása.

  • Működési Környezet:
    • Topológia
    • Környezeti feltételek
  • Rendszer Konfigurációja:
    • Hardver: központi szerver, kliens gépek, nyomtatók
    • Egyéb eszközök: szünetmentes táp, adatgyűjtők, vonalkód-technikai eszközök

Működési Minősítés (OQ – Operational Qualification)

Célja az informatikai rendszer hardver és szoftver elemeinek, illetve hálózati kapcsolatainak hibátlan működésének igazolása.

  • Ellenőrzött Komponensek:
    • Központi szerverek
    • Munkaállomások
    • Nyomtatók
    • Adatgyűjtők és vonalkód technikai eszközök
    • Hálózatok

Üzemelési Minősítés (PQ – Performance Qualification)

Célja a rendszer működésének megfelelőségének vizsgálata a minőségellenőrzési és minőségbiztosítási funkciók ellenőrzésével, beleértve az adatbeviteli ellenőrzési funkciókat és a rendszerhez való hozzáférések ellenőrzését.

  • Tesztelési Területek:
    • Logikai védelem
    • Bemeneti folyamatok: HOST rendszer, vonalkód technikai eszközök, manuális adatbevitel, szállítópálya PLC
    • Kimeneti folyamatok: RF terminálok, nyomtatott kimenetek, feladások és visszajelzések a HOST rendszer felé
    • Raktári folyamatok: áruérkeztetés, minőségellenőrzés, gyors betárolás, kitárolás, áttárolás, stb.

Felkeltettük érdeklődését?

Csapatunk készséggel állnak kérdései és igényei elé, ne habozzon és vegye fel velünk a kapcsolatot amennyiben fejlesztené vállalkozását.