Alapvető és kiemelten fontos követelmény a rendszer megbízhatósága és megfelelő support.

Supportált felhasználóinknál a rendszer leállásából adódó kiesés kevesebb mint 2 óra /év.
Ezt az eredményt az alábbi support szolgáltatással értük el:


-        helyszíni operátorok magas szintű kiképzése
-        Folyamatos telefonos hot-line szerviz (helpdesk)
-        On-line belépési lehetőség a rendszerbe telephelyünkről (VPN)
-        Szükség esetén helyszíni kiszállás 4 órán belül

A support kiegészítő szolgáltatásai

-        Új verzió ingyenes rendelkezésre bocsátása
-        Az alapdíj fejében rendszeresen történő karbantartás és ellenőrzés
-        A rendszer továbbfejlesztésének, adatbázis szerkezet módosításának,
új funkciók beépítésének - az átalánydíjas szerződés keretein kívüli – elvállalása
-        Eseti személyes, konzultációs lehetőség biztosítása a Felhasználó telephelyén a Felhasználó külön igénye esetén alkalmi
díjazással elszámolva.
-        Közreműködés a rendszer működésében fellépő rendellenességek felderítésében és elhárításában

Hardver support

Felhasználóinknál a legtöbb esetben alkalmazásra kerülnek speciális hardver eszközök, a technológiának megfelelően:

-        RF eszközök
-        Címke nyomtatók
-        Szállítópályák
-        PLC-k, egyéb vezérlések

Ezen eszközök supportálását külön megállapodások keretében biztosítjuk
Rendszer support
Rendszer tervezés
Rendszer support
Validálás
Wifi installálás
Eszköz karbantartás
Szoftver bevezetés
M I C R O N I X
Logisztika      Informatika     Raktárrendszerek
Logisztikai, technológiai,
informatikai tevezés
WBS bevezetés általános
ütemterv
Cégünk által szállított
rendszerelemek támogatása
Rendszereink elemeinek
nagybiztonságú tesztelése
Rádiós hálózati tervezés,
telepítés
Rendszereinkben alkalmazott
hardver elemek javítása